Dag på stan

Igår åkte Lillkorven och jag in och lunchade på stan med Storkorven. Det blev en smarrig kykling och bacon macka på Espresso house. Vi pratade om att jag ville ha nya skor och om inte Storkorven behövde det också. Sagt och gjort vi gick ner på Nilsons och han provar 1 par (!) skor. De sitter bra så han köper dem. Inget springa runt och prova alla skor på hela stan som när jag ska ha, ibland är det praktiskt att ha en man som inte är krånglig med kläder och skor =)

LIllkorven fick också nya skor, ett par söta Adidas Gore-Tex skor. Fast alla skor är ju söta i storlek 22. När vi kom hem fick han prova dem om jag kunde konstatera att de vra lagom för han kunde ta sig upp för trappan med dem på sig. De är även vattentestade, självklart hittade ju Lillkorven en vattenpöl när vi gick ut, han hoppade i den och fötterna klarade sig helttorra. Jag älskar Gore-Tex =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0