Vilken morgon!

Idag gick Storkorven upp klockan 5:30. Inte för att han skulle till jobbet tidigt utan för att göra världens bästa födelsedagsfrukost till mig, det är kärlek!
Jag blev väck och fick komma ner till dukat frukost bord och där fanns; nygräddade blåbärspannkakor, hjärtformade varma scones och frasiga croisanter. För att ha till så fanns det goda marmelader, te och apelsinjuice. Jag förstår att det var lite pill med att få allt färdigt samtidigt, men han lyckades.

Så vi har smaskat god frukost, Lillkorven tyckte det var gott med pannkaka =)



Men ingen födelsedag utan paket. Så här fint var det innan jag öppnade det    

och detta underbara halsbandet från SNÖ var det i  

Och om inte allt detta var nog så skiner solen och det är sommarvärme ute. Det här är en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Storkorven

Grattis kära du!

2008-05-27 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0