Underbar födelsedag!

Ja det var vad jag hade igår. Efter den härliga morgonen så tog vi det lite lungt här hemma och sen åkte jag och Lillkorven in till stan och åt lunch ihop med Storkorven. Vi var på ett av våra favvo ställen här i stan, en liten mysig restaurang som heter Paris Latino, väl värd ett besök för lunch eller middag.

Sen blev det en liten vända på stan och jag köpte en tårta för att ha på kvällen. Och inte vilken tårta som helst utan en Trisstårta från Cafe Gyllen. Vi hade sån som bröllopstårta så det är lite mysigt att äta den och minnas tillbaka till den dagen.



Väl hemma igen så slappade vi i trädgården innan vi tog en promenad till Tornby ihop med grannen och handlade lite och åt mjukglass.

Sen på kvällen kom hela familjen H och hälsade på. Vi satt ute och åt mat och pratade och hade det allmänt trevligt, innan vi gick in och åt tårta. De hade med sig två tomatplantor och en gurkplanta som vi ska plantera ut, så förhoppningsvis kan vi njuta av den presenten hela sommaren =)

När de gått hem och min underbara Storkorv diskat och fixat iordning stoppade vi Lillkorven i vagnen och gick bort till fågeltornet. Där såg vi solnedgången och spanade på fåglar innan vi promenerade hem igen.

Sen somnade jag trött och glad över en helmysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0